Shop Mobile More Submit  Join Login
Jinx by Evelynism Jinx by Evelynism
:iconlovelaplz:My top fav bad-guy~~~
"Afraid of a little bad luck~?" *die in coolness*

Jinx (c) Teen Titans (c) Cartoon Network
Add a Comment:
 
:iconxxasheyxx:
XxAsheyxX Featured By Owner Dec 13, 2014  Hobbyist Digital Artist
Looks pretty damn epic!
Reply
:icond4r1n:
d4r1n Featured By Owner Sep 24, 2013
Really, REALLY cool.
Reply
:iconbellathorne13:
BellaThorne13 Featured By Owner Mar 31, 2013  Hobbyist Digital Artist
I love the pose <3
Reply
:iconelfranco:
elfranco Featured By Owner Jan 28, 2013
ooooohhhhh

pero que bonita que esta con ese efecto
Reply
:iconravyn998:
ravyn998 Featured By Owner May 12, 2012
awesomeness!
Reply
:iconblackcatkaley:
BLACKCATKALEY Featured By Owner Dec 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
oh wait his name is kid flash not speedy sorry wrong person!
Reply
:iconblackcatkaley:
BLACKCATKALEY Featured By Owner Dec 2, 2011  Hobbyist Digital Artist
that is so cool! (she is my fave too!) i love JInx's power but she isn't my favorite good guy . . .
When the titans defeat the brotherhood of evil jinx and speedy help them along with other teen heroes so she is an ex-baddie but its still really cool!!!
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Dec 3, 2011  Hobbyist
Her fashion and hair caught my eyes the first <DD
Reply
:iconblackcatkaley:
BLACKCATKALEY Featured By Owner Dec 3, 2011  Hobbyist Digital Artist
but personally she is my fave girl on teen titans!!!! her whole look is so enchanting and her powers are super cool too!!!
Reply
:iconbigmacsama:
BigMacSama Featured By Owner Aug 5, 2011
*dodges her hex powers*
Ha, you missed!
*to you*
Awesome work, yo.
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Aug 6, 2011  Hobbyist
XDDD Thx~
Reply
:iconbigmacsama:
BigMacSama Featured By Owner Aug 9, 2011
Anytime, yo
*gets hit*
OW!!!
Jinx: *walks up to me* This just isn't your lucky day.
Me: Dang it!
Reply
:iconjosd:
JosD Featured By Owner Apr 7, 2011
hope you make another as an heroin since is now with KF
Reply
:iconrazamatzu:
razamatzu Featured By Owner Jan 1, 2011
Nice one
Reply
:iconxannahedgehog:
xannahedgehog Featured By Owner Nov 5, 2010
aggred collest bad guy (next to Poisenn Ivy XD)
Reply
:iconrachellevitte:
RachelLevitte Featured By Owner Oct 17, 2010  Hobbyist Digital Artist
she is so cool i love her
Reply
:iconcylor:
Cylor Featured By Owner Oct 10, 2010  Hobbyist Writer
That is a very cool concept.
Reply
:iconsupersunshinegirl22:
SuperSunshineGirl22 Featured By Owner Jul 28, 2010
Soooo awesome!
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Jul 28, 2010  Hobbyist
^^THX
Reply
:iconakirisan:
akirisan Featured By Owner Apr 8, 2010
omg she looks so alive!!! almost moving:omg: i hope i will have good luck:meow:
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Apr 8, 2010  Hobbyist
XDDD Tooo bad Jinx is for bad luck~
Reply
:iconakirisan:
akirisan Featured By Owner Apr 8, 2010
yeah.. i know... tell her that=P i think she likes that idea:lol:
Reply
:iconariella27-wm58:
Ariella27-Wm58 Featured By Owner Apr 8, 2010
YESSSSS! YOUR DRAWING KICK ASS! Can't wait for more! Will you draw Argent and Cheshire?
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Apr 8, 2010  Hobbyist
:iconbowplz:Thxxxxx
Welll~~~;P
Reply
:iconteentitansman:
TeenTitansMan Featured By Owner Apr 7, 2010   Digital Artist
One color = great sketch. Evil Jinx is the best of the worst.
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Apr 8, 2010  Hobbyist
XDDDDD Best of the worst~~I love this one~~;)
Thx~:bow:
Reply
:iconbumblebeegirl13:
BumblebeeGirl13 Featured By Owner Apr 6, 2010
She's my favorite too! :D
Awesome job on this. :)
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Apr 6, 2010  Hobbyist
=D Thxxxx
Reply
:iconqueen-of-asgard:
Queen-of-Asgard Featured By Owner Apr 6, 2010  Hobbyist General Artist
JINX FTW! Great picture girly! :D Looks like she's gonna go kick sum ARSE! :D
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Apr 6, 2010  Hobbyist
*pink light flash through*
Reply
:iconsola-san:
Sola-san Featured By Owner Apr 6, 2010  Hobbyist
Jinx is friggin awesome
Reply
:icondragonanimeparty:
DragonAnimeParty Featured By Owner Apr 6, 2010   Digital Artist
Is it just me, or did she like Cyborg? X3
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Apr 6, 2010  Hobbyist
XDDD Til she met Kid Flash~
Reply
:icondragonanimeparty:
DragonAnimeParty Featured By Owner Apr 7, 2010   Digital Artist
Oh yeah, lol XD
Reply
:icontaintedtamer:
TaintedTamer Featured By Owner Apr 6, 2010  Hobbyist Traditional Artist
I liked her even more once she became a good guy, haha - her and Kid Flash were so cute together. X3
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Apr 6, 2010  Hobbyist
:iconyayzplz: All hail Kid FlashXJinx~~
Reply
:icontaintedtamer:
TaintedTamer Featured By Owner Apr 6, 2010  Hobbyist Traditional Artist
YES, haha, that pairing is full of win! <3
Reply
:iconspankpig:
spankpig Featured By Owner Apr 6, 2010
Ooh, Jinx is my favourite girl in the whole Teen Titans series *A*
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Apr 6, 2010  Hobbyist
:iconyeahplz: Though I've got few more fav TT girls but Jinx, Blackfire and Starfire are always the first three catch my eyes~~XDDD She's too cool to be true~~XDD
Reply
:iconninjalala:
NINJALALA Featured By Owner Apr 6, 2010  Student Traditional Artist
Wickedly awesome, hon'!

Jinx was a great super villain turned good girl ^^ I love how you drew her; she looks ready to cause mischief!
Reply
:iconevelynism:
Evelynism Featured By Owner Apr 6, 2010  Hobbyist
:icongwompplz:

:iconwooooplz:
Reply
:iconninjalala:
NINJALALA Featured By Owner Apr 6, 2010  Student Traditional Artist
I know!

:iconwooooplz: back at ya!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 600 × 800




Details

Submitted on
April 6, 2010
Image Size
109 KB
Resolution
600×800
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
3,227 (1 today)
Favourites
266 (who?)
Comments
42
Downloads
40
×